+420 776 896 465
info@netabuddies.cz

FAQ

Máte otázku? Tady najdete odpovědi ještě dřív, než je stihnete položit.
NAŠE ODPOVĚDI

Často Se Ptáte – My Odpovídáme

Chápeme, že chcete mít jasno – tady jsou odpovědi na to nejdůležitější.

Proběhne před začátkem hlídání seznamovací schůzka?

Ano, úvodní schůzka se koná vždy před prvním hlídáním a je zdarma. Zjistíme od vás, co potřebujeme, abychom se o vaši čtyřnohou lásku postarali co nejlépe - oblíbené vycházkové trasy, stravovací režim, alergie, a taky jak to u vás doma chodí, abychom do vašeho života zasahovali co nejméně. Na této schůzce podepíšeme také smlouvu.

Posíláte informace o tom, jak se daří mému mazlíčkovi během hlídání?

Ano, po každé procházce nebo návštěvě vám na e-mail automaticky pošleme fotku nebo video, abyste si byli jistí, že váš mazlíček je spokojený a má pohodlí. Můžeme vám poslat i SMS nebo whatsapp upozornění o příchodu a odchodu. Nabízíme i službu videohovoru s vaším mazlíčkem!

Jak probíhá převzetí a vrácení klíčů?

Klíče si od vás převezmeme před venčením či návštěvou a vracíme je výhradně do vašich rukou, nikdy ne do schránky nebo pod rohožku. Převzetí se potvrzuje podpisem předávacího protokolu. Převzetí i vrácení klíčů je zdarma.

Mohu si objednat návštěvy i pro jiná zvířata?

Ano, určitě se nám ozvěte, pokud máte doma králíka, morče, potkana nebo jiné domácí zvířátko.

Zajistíte také zalévání květin nebo vynášení odpadků?

Ano, zalévání květin, vynášení odpadků nebo drobný úklid po vašem domácím mazlíčkovi je zdarma.

Co když budu muset objednávku zrušit?

Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před zahájením služby. Poté vám bude účtován storno poplatek ve výši 50% z ceny objednávky.