Všeobecné Obchodní Podmínky Pro Služby Hlídání a Venčení
Domácích Mazlíčků
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem a zákazníkem při poskytování služeb hlídání a venčení domácích mazlíčků.
1.2. Poskytovatelem je Dominika Hašková, IČO: 22433023, se sídlem Plzeňská 3352/156, 150 00, Praha 5 – Smíchov, podnikající dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Poskytovatel“).
1.3. Služby jsou poskytovány Poskytovatelem osobně nebo prostřednictvím spolupracujících osob jednajících jeho jménem a na jeho odpovědnost (dále jen „Hlídači“).
1.4. Domácím mazlíčkem se pro účely těchto VOP rozumí pes, kočka, králík, morče, potkan, rybičky, drobní hlodavci, plazi, případně jiné zvíře dle předchozí individuální dohody mezi Poskytovatelem a zákazníkem.
1.5. Zákazníkem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která s Poskytovatelem uzavře smlouvu o poskytování služeb dle těchto VOP.
2. Rozsah poskytovaných služeb
2.1. Poskytovatel poskytuje zejména tyto služby:
• venčení psů;
• hlídání domácích zvířat;
• základní péči (krmení, podávání léků, česání, čištění pacek, hygiena apod.);
• možnost videohovorů v době hlídání (zejména u koček);
• pravidelný report o stavu zvířete doplněný o fotografie a/nebo videa;
• doprovod k veterináři, případně zajištění akutního ošetření u veterinárního lékaře.
2.2. Služby jsou poskytovány buď v domácnosti zákazníka, nebo ve venkovním prostředí. Zákazník může předem určit trasu venčení nebo její preferovanou část.
2.3. Hlídači mají přístup do systému Google Workspace, kde mohou být sdíleny organizační informace a instrukce týkající se jednotlivých zvířat.
3. Objednávka služeb a smluvní vztah
3.1. Úvodní informační schůzka mezi Poskytovatelem a zákazníkem je nezávazná a bezplatná.
3.2. Smluvní vztah vzniká na základě uzavření smlouvy o poskytování služeb.
3.3. Služby jsou poskytovány na základě objednávky učiněné zákazníkem na předepsaném formuláři a odeslané poskytovali na e-mail či jiným individuálně domluveným způsobem.
4. Práva a povinnosti zákazníka
4.1. Zákazník se zavazuje:
• poskytnout pravdivé, úplné a aktuální informace o zvířeti, včetně údajů o zdravotním stavu, agresivitě, nutnosti použití náhubku, chování vůči jiným zvířatům a osobám, alergiích, medikaci, kontaktní osobě a ošetřujícím veterináři;
• umožnit Poskytovateli přístup do nemovitosti za účelem poskytnutí sjednané služby;
• informovat o přítomnosti záznamových zařízení (kamer) v místě poskytování služby;
• nést plnou odpovědnost za škodu způsobenou zvířetem (např. pokousání, poškození majetku apod.);
• v případě škody v místě poskytování služby (např. nezajištěné okno, únik vody) odpovídá jako vlastník nebo uživatel objektu.
4.2. Zákazník může udělit souhlas s využitím fotografií zvířete pro propagační účely Poskytovatele na sociálních sítích nebo webových stránkách.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
5.1. Poskytovatel je oprávněn:
• provádět venčení a hlídání podle dohody se zákazníkem;
• vstupovat do objektu zákazníka za účelem poskytování služby;
• zajišťovat péči o zvíře dle pokynů zákazníka a vlastního uvážení, pokud to situace vyžaduje;
• odmítnout poskytování služby v případě zjevně agresivního či nevhodného chování zvířete.
5.2. Venčení psů probíhá výhradně na vodítku a jednotlivě, výjimky lze domluvit individuálně.
5.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou zvířetem v domácnosti zákazníka ani jinde.
5.4. Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví nebo majetku, pokud byla způsobena v důsledku nepravdivých, neúplných či jinak nesprávných informací poskytnutých zákazníkem.
6. Cena služeb a platební podmínky
6.1. Cena služeb je uvedena na webových stránkách Poskytovatele nebo je sjednána individuálně.
6.2. Faktura za poskytnuté služby je vystavena do 7 dnů po jejich skončení. Splatnost faktury je 14 dnů ode dne jejího vystavení.
6.3. V případě prodlení s úhradou má Poskytovatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené příslušnými právními předpisy.
7. Změny a storno objednávky
7.1. Zákazník může bezplatně zrušit objednávku nejpozději 24 hodin před začátkem poskytování služby.
7.2. V případě, že zákazník zruší objednanou službu méně než 24 hodin před jejím sjednaným začátkem, má Poskytovatel nárok na storno poplatek ve výši 50 % z ceny služby. Stejný nárok vzniká Poskytovateli i v případě, že se služba nemůže uskutečnit z důvodu na straně zákazníka, a to zejména v případě, kdy zákazník nezajistí přístup do místa plnění (např. neotevře dveře nebo jiným způsobem znemožní výkon služby). V takovém případě se má za to, že zákazník službu zrušil opožděně.
7.3. Časy venčení a hlídání jsou orientační, s časovou tolerancí ±1 hodina.
8. Odpovědnost a pojištění
8.1. Poskytovatel má sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s podnikatelskou činností a pojištění odpovědnosti vůči brigádníkům.
8.2. Spolupracující Hlídači vykonávají činnost na základě dohody o provedení práce.
9. Dlouhodobá spolupráce
9.1. Služby je možné poskytovat na základě dlouhodobé smlouvy – např. na období jednoho nebo více měsíců, případně formou opakujících se služeb.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.6.2025.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně měnit. Změny VOP nabývají účinnosti zveřejněním na webových stránkách Poskytovatele.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky aktualizovat. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách.